środa, 26 lipca 2017

EWC: Stefan Bradl nie wystartuje w wyścigu Suzuka 8 Hours

   Stefan Bradl postanowił wycofać się z rywalizacji w niedzielnym wyścigu Suzuka 8 Hours. Powodem absencji Niemca podczas ostatniej rundy Mistrzostw Świata Endurance w sezonie 2016/2017 jest infekcja ucha wewnętrznego. Aby uniknąć ewentualnych powikłań, lekarze odradzili mu długą podróż samolotem do Japonii.
 
Stefan Bradl:

"   Nie jestem zadowolony, że stracę wyścig Suzuka 8 Hours, ponieważ oczekiwałem na niego przez cały rok. Niestety mam infekcję ucha wewnętrznego i błony bębenkowej, a lekarze powiedzieli mi, że nie powinienem wsiadać do samolotu. Czułem się dobrze w testach i byłem chętny do jazdy. Z własnego domu będę trzymać kciuki za chłopaków z zespołu TSR Honda."

   Zastępca Niemca w zespole F.C.C. TSR Honda zostanie Australijczyk Josh Hook, który wystartuje w japońskim klasyku wraz z Randy De Puniet i Dominique Aegerterem.


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz