czwartek, 12 lipca 2018

MotoGP: Dani Pedrosa zakończy karierę po sezonie 2018!

   Podczas konferencji prasowej, która odbywa się dziś na torze Sachsenring, Dani Pedrosa ogłosił zakończenie kariery sportowej po ostatnim wyścigu tego sezonu w Walencji. Pedrosa rywalizował w cyklu grand prix przez 18 sezonów, w tym czasie wygrywając jak dotąd 54 wyścigi, a także zdobył trzy tytuły mistrza świata w klasach 125cc i 250cc. Niestety nie udało mu się wywalczyć tytułu mistrzowskiego w MotoGP i nie zanosi się na to, aby miał jakiekolwiek szanse na niego w obecnym sezonie. Zawodnik z Sabadell przez całą karierę w królewskiej kategorii jeździł dla zespołu Repsol Honda. Mimo braku tytułu w MotoGP, Dani Pedrosa jest jednym z najwybitniejszych zawodników w historii wyścigów motocyklowych.

Dani Pedrosa:

"   W przyszłym roku nie pojawię się na starcie mistrzostw, zakończę karierę w MotoGP po tym sezonie. Myślałem nad tą decyzją od dłuższego czasu, ponieważ była dla mnie bardzo trudna, ponieważ to sport który kocham, ale pomimo dobrych opcji, które miałem, aby nadal się ścigać, nie jestem w stanie nadal pracować z taką intensywnością jak wcześniej, teraz mam inne priorytety w życiu. Ciężko wyrazić jak bardzo jestem szczęśliwy, że zdobyłem tutaj mnóstwo doświadczeń i dano mi tak ogromną szansę, to niesamowite, że ścigałem się w tak wspaniałym zespole i byłem bardzo ważny dla wielu fanów. Osiągnąłem znacznie więcej niż zakładałem. Jestem bardzo dumny z tego, czego dokonałem w tym sporcie, spełniłem swoje marzenie, zostałem kierowcą i to było coś, czego się nie spodziewałem, będąc dzieckiem oglądającym w telewizji wyścigi. Chciałbym podziękować Dornie i Hondzie za stworzenie mi szansy w 1999 r. Chciałbym podziękować także sponsorom, którzy byli ze mną przez wszystkie lata mojej kariery. Dziękuję mojej rodzinie, a także wszystkim fanom, którzy wspierali mnie przez całą karierę i wszystkim, którzy wspierali mnie w trudnych momentach."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz