piątek, 18 listopada 2016

Moto2: Wypowiedzi kierowców Moto2 po testach w Jerez

Francesco Bagnaia:

"   Jestem zadowolony z mojego debiutu w Moto2 i nowego zespołu, wczoraj od razu było bardzo dobrze i dzisiaj od początku byłem bardzo szybki. Znalazłem dobry rytm, a to może być ważne przed wyścigami w następnym sezonie. Motocykl pozwala mi jeździć, tak jak chcę, co jest dla mnie bardzo ważne, w kontekście kolejnych testów."

Stefano Manzi:

"   To pozytywny start. Bardzo podoba mi się motocykl, a atmosfera w zespole jest wspaniała. Jestem zadowolony, przejechałem dzisiaj około 60 okrążeń i z niecierpliwością czekam na dalszą pracę w Walencji. Nie jesteśmy daleko od czołówki i jesteśmy przekonani, że mamy duże pole do poprawy."

Lorenzo Baldassarri:

"   To były dwa dni bardzo pozytywnych testów, przejechaliśmy wiele okrążeń i pracowaliśmy bardzo ciężko. To było ważne, żeby zrozumieć, co nie zadziałało w Walencji i muszę powiedzieć, że udało nam się to ustalić. Dobrze się czułem na nowym podwoziu, byłem bardzo swobodny. Teraz możemy trochę odpocząć i przygotowywać się do nowego sezonu."

Luca Marini:

"   Jestem zadowolony z tego, jak poszły te dwa dni. Po debiutanckim sezonie, czuje się o wiele lepiej na motocyklu i dobrze wykonaliśmy pracę z nowymi częściami. Jestem pewny siebie, przed kolejnym sezonem. Widać wielką pracę Kalexa i Ohlinsa, mamy świetny zespół. Czasy były dobre, byłem w stanie pojechać szybciej, niż podczas kwalifikacji w tym sezonie. Teraz musimy trochę odpocząć, a potem rozpoczniemy sezon 2017, już nie mogę się doczekać."

Jorge Navarro:

"   To był drugi dzień bardzo dobrych testów, czuje się coraz lepiej i jestem zadowolony z wykonanej pracy. Pracowaliśmy głownie nad tym, aby czuć się komfortowo i tak było pod koniec dnia, więc jestem zadowolony. Ten test był bardzo dobry i już nie mogę się doczekać Walencji, aby kontynuować naukę."

Brad Binder:

"   To były dwa bardzo przyjemne dni. Próbowałem dowiedzieć się, jak jeździć na motocyklu Moto2 i było wspaniale. Zacząłem zauważać poprawę, jednak wiem, że muszę przejechać jeszcze sporo kilometrów, aby jechać na 100%. To było dziwne, bo niby miałem dobre czasy, ale tak naprawdę nie wiedziałem, z czego to wynika. Trzeba nadal pracować i wtedy na wszystko znajdziemy sposoby."

Miguel Oliveira:

"   To były bardzo pozytywne testy i mogłem dowiedzieć się, które aspekty motocykla trzeba poprawić. WP KTM ma wielki potencjał i bardzo się cieszę z tych dwóch dni."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz