sobota, 23 czerwca 2018

Moto2: Jonas Folger wrócił na tor!

   Podczas testów, które odbyły się na torze Motorland Aragon, po raz pierwszy od bardzo długiego czasu na motocyklu wyścigowym zobaczyliśmy Jonasa Folgera. Niemiec z powodu choroby zrezygnował ze startów jesienią zeszłego roku, a w styczniu rozwiązał kontrakt z zespołem Monster Yamaha Tech 3. Kalex postanowił dać mu szansę i pierwszego dnia jeździł jeszcze obecnym motocyklem z silnikiem Hondy, ale w drugim dniu testował maszynę z silnikiem Triumpha, co może oznaczać, że Folger jest zainteresowany posadą w Moto2 na sezon 2019.

Jonas Folger:

"   Cieszę się, że w końcu mogłem pojeździć na motocyklu. Szczerze dziękuję Kalexowi za tę wspaniałą okazję. Początkowo jeździłem na maszynie z silnikiem Hondy, potem przeszedłem na przyszłorocznego Kalexa i było to bardzo ekscytujące. Myślę, że zrobiłem duże postępy w ciągu tych trzech dni."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz