środa, 6 czerwca 2018

MotoGP: Hafizh Syahrin przedłuża kontrakt z Tech 3!

   Hafizh Syahrin przedłużył kontrakt z zespołem Tech 3 na sezon 2019. Malezyjczyk, który w tym roku awaryjnie zastąpił Jonasa Folgera, przesiądzie się więc z Yamahy na motocykl KTM. Austriacka marka odda do dyspozycji motocykle w fabrycznej specyfikacji, co było jednym z głównych powodów rozstania się zespołu Tech 3 z Yamahą po 20 latach współpracy.

Hafizh Syahrin:

"   Ciężko mi coś powiedzieć i ciężko mi w to uwierzyć. Przede wszystkim muszę bardzo podziękować Herve za zaufanie i stworzenie dla mnie szansy, dzięki której pozostanę w rodzinie Tech 3 i stanę się częścią rodziny KTM. Muszę ogromnie podziękować mojemu managerowi, Dato Razlanowi, który pomógł mi w marzeniach, jakim była dla mnie klasa MotoGP, dziękuję także firmie KTM i Herve za wiarę we mnie. Będę ciężko pracował przed sezonem 2019 i mam nadzieję, że będę lepiej przygotowany. Jestem niesamowicie szczęśliwy z powodu tej szansy. Dziękuję wszystkim, szczególnie Herve i Dato, ponieważ zawsze we mnie wierzą."

Herve Poncharal:

"   Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo szczególny, tak jak dla całego zespołu Tech 3. Od momentu, kiedy Hafizh przesiadł się na motocykl MotoGP, robi niesamowite rzeczy każdego dnia, dlatego że jest bardzo szybki i jest szybszy od wielu zawodników, choć nie oczekiwaliśmy, że tak będzie, w związku z czym jesteśmy z niego bardzo dumni. Osiągnął wspaniały sukces, jakim jest bycie pierwszym Malezyjczykiem, który jeździ w MotoGP, już w pierwszym wyścigu zdobył punkty i od tego momentu konsekwentnie walczy o jak najlepszy wynik w klasyfikacji debiutantów, pokazując przy tym niezwykły charakter."


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz