sobota, 18 listopada 2017

Moto2: Wypowiedzi po testach w Jerez

Joan Mir:

"   W ciągu tych dwóch dni cieszyłem się z jazdy motocyklem Moto2. Cieszę się, że mogę pracować z moim nowym zespołem, stworzyliśmy miłą atmosferę w ciągu kilku ostatnich dni i jest to bardzo ważne. Próbowałem wprowadzić kilka zmian w podwoziu i zawieszeniu, aby sprawdzić, w którym kierunku się rozwijać, aby być szybkim w Moto2, a teraz mam pewne pomysły. Za każdym kolejnym razem, kiedy wyjeżdżałem na tor, poprawiałem swoje czasy i mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu podczas testów w Walencji będzie podobnie."

Romano Fenati:

"   To były dwa trudne dni, ale testy były bardzo pozytywne. Poprawialiśmy się z każdym przejazdem na motocyklu, czując coraz lepiej motocykl, a moja pewność siebie wzrastała. Jedziemy do Walencji, aby kontynuować naszą pracę i poprawić się ponownie."

Federico Fuligni:

"   Cieszę się, że mogę rozpocząć nową przygodę, ponieważ w końcu mogę zdobyć doświadczenie, na które czekałem od dłuższego czasu. Z zespołem rozumiemy się bardzo dobrze i jesteśmy na dobrej drodze, by mieć świetną atmosferę. Jestem pewny siebie i nie mogę się doczekać rozpoczęcia nowego sezonu."

Bo Bendsneyder:

"   Było naprawdę świetnie, byłem konsekwentny i udało mi się jechać coraz lepiej z okrążenia na okrążenie. Pierwszego dnia zdobywałem doświadczenie, natomiast drugiego miałem przyspieszyć i uzyskałem dobry czas. Moje tempo było dobre, mój najlepszy czas zrobiłem na oponie, która miała przejechane 31 okrążeń. Chcę podziękować zespołowi i nie mogę się już doczekać powrotu do Walencji."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz