czwartek, 9 listopada 2017

WSS: Loris Cresson podpisał kontrakt z zespołem Kallio Racing

   19-letni Belg, Loris Cresson podpisał umowę na starty w sezonie 2018 z zespołem Kallio Racing w Mistrzostwach Świata Supersport. Cresson oprócz występów w Supersportach, ma na swoim koncie starty w klasie Moto3, a także w mistrzostwach CEV.

Loris Cresson:

"   Jestem bardzo szczęśliwy z dołączenia do zespołu Kallio Racing Team. To jest wielka szansa dla mnie po dobrym sezonie, jakim był rok 2017, czuję się bardzo pewny i to, że jestem w stanie dać z siebie wszystko, aby być w czołówce. Zespół ma za sobą bardzo dobry, debiutancki sezon w mistrzostwach świata, do wyścigu w Jerez była szansa na mistrzostwo. Z mojej strony, potencjał który pokazałem, jeżdżąc z dziką kartą, wystarczał przynajmniej na pierwszą dziesiątkę. Daję mi to dużą motywację, jestem pewny siebie, a Yamaha obdarzyła mnie zaufaniem. Nie mogę się już doczekać pierwszych testów na motocyklu i pracy z zespołem."

Vesa Kallio, szef zespołu:

"   Patrzymy w przyszłość i będziemy współpracować z Lorisem. Jest młodym i głodnym sukcesu zawodnikiem, co powinno zapewnić mu dobre tempo. Wierzę, że w zespole Kallio Racing będzie jeszcze szybszy. Będziemy skupiać się na oczywistych rzeczach, zakładamy że będzie w stanie pokazać swój talent poprzez dobre pozycje na tabeli wyników."


Źródło: worldsbk.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz