czwartek, 16 listopada 2017

MotoGP: Johann Zarco podsumował testy w Walencji

Johann Zarco:

"   Jestem zachwycony, że po roku doświadczeń mogę być taki szybki i czuję różne rzeczy na motocyklu, dzięki czemu jestem w stanie wyjaśnić to technikom. Nie możemy powiedzieć, że byliśmy szybsi niż podczas weekendu wyścigowego, ale czuję, że mamy potencjał, który pozwoli nam to zrobić, w tej chwili jesteśmy prawie na tym samym poziomie, co na motocyklu z sezonu 2016, ale tym razem mamy szansę na rozwój. Teraz zamierzamy pracować nad motocyklem, aby to zrobić. Skoncentrowałem się nad tym, żeby poczuć się komfortowo. Jeszcze nie ustaliłem w jaki sposób powinienem wchodzić w zakręty, a jak z nich wychodzić. Dzięki temu będę mógł być szybszy, co może być bardzo ważne podczas sezonu i pozwoli mi na dobrą jazdę w różnych wyścigach. Negatywne komentarze na temat tego motocykla pojawiły się w trakcie sezonu, kiedy Valentino zaczął narzekać na jazdę w mokrych warunkach. Trzeba pamiętać, że Vinales wygrał w Katarze i w Argentynie, więc nie można powiedzieć, że jest to zły motocykl. Skupiłem się nad pracą z oponami, przejechałem połowę dystansu wyścigowego, ten punkt jest dla nas trudny, ale pracujemy nad nim. Po testach będziemy analizować dane, a w kolejnych testach nadal będziemy nad tym pracować, a gdy znajdziemy odpowiednie ustawienia, aby wykorzystać potencjał tego motocykla, myślę że będzie to motocykl, który może dać zwycięstwo."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz