sobota, 18 listopada 2017

MotoGP: Maverick Vinales o testach w Walencji

Maverick Vinales:

"   Tor był inny niż we wtorek i byłem wolniejszy. Próbowałem rozgryźć różnicę pomiędzy dwoma silnikami, ale podczas testów w Sepang, zobaczymy jak to wygląda. Przy tak dużej mocy skomplikowane jest zrozumienie tego, czy nowy silnik ma większą moc, trzeba polegać na telemetrii i odczuciach. Lepiej mi idzie na podwoziu z sezonu 2016, ale mam inny styl jazdy od Johanna i trudno przeprowadzić konfrontację. Jak już powiedziałem, po zaledwie dwóch dniach testów, ciężko wydać ostateczną ocenę. Czy zastanawiacie się, czy wybiorę drogę rozwoju podobną do Valentino? W tej chwili nie czujemy się zbyt dobrze na motocyklu i trudno nam będzie pójść w przeciwnych kierunkach. Z pewnością będę starał się pójść swoją ścieżką, która lepiej pasuję do mojego stylu jazdy. Nie chcę popełniać zbyt szybkich wyborów, z ryzykiem pomyłki, tak jak miało to miejsce w zeszłym roku."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz