piątek, 24 listopada 2017

MotoGP: Franco Morbidelli i Alex Marquez o testach w Jerez

Franco Morbidelli:

"   Dziś zauważyłem poprawę w czasach okrążeń, kiedy pod koniec dnia używałem miękkie opony, ale zauważyłem także duży postęp na pośredniej mieszance i jest to coś, z czego jestem zadowolony. Wczoraj próbowaliśmy jechać szybciej w środku zakrętu i wygląda na to, że dzisiaj się to udało, jeżeli byłem szybszy, to głównie dzięki temu. Stało się to dzięki mnie, a także dzięki mojemu motocyklowi. Wygląda to tak: jestem coraz lepszy na tym motocyklu, a także sam motocykl jest lepszy. Nadal muszę się wiele uczyć i proces ten będzie kontynuowany podczas przyszłorocznych testów w Sepang, ale na razie jestem zadowolony z postępów dokonanych tutaj i w Walencji. Szczerze powiedziawszy nie mogę się już doczekać bycia na tak szybkim i szerokim torze, jak ten w Malezji, gdzie można wykorzystać całą moc."

Alex Marquez:

"   Wczoraj miałem pierwszą okazję, żeby wypróbować motocykl i poznać zespół, a dzisiaj mieliśmy prawdziwy test. Bardzo podoba mi się ten motocykl i zrobiliśmy duży krok naprzód, z wyjazdu na wyjazd było coraz lepiej, z czym wczoraj był problem. W zakrętach szło mi o wiele lepiej, choć miałem kilka prostych problemów, ponieważ jechałem jak na motocyklu Moto2. Jeśli spojrzycie na mojego brata, czy Daniego, albo na wszystkich innych zawodników MotoGP, jeżdżą oni w zupełnie inny sposób. Podobały mi się te dwa dni spędzone w Jerez i cieszę się, że zdobyłem takie doświadczenie. Mam nadzieję, że pomogłem zespołowi i Tom lepiej odnajdzie się na motocyklu, kiedy usiądzie na nim w Sepang. Teraz skupiam się nad Moto2 i przygotuję się w sezonie zimowym na sezon 2018."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz