środa, 11 października 2017

MotoGP: Ducati przed GP Japonii

Andrea Dovizioso:

"   Motegi to wyjątkowy tor, jest jednym z moich ulubionych torów, głównie dlatego, że jest tu dużo mocnych hamowań. Jestem pewien, że na tym torze będziemy konkurencyjni. Jestem bardzo pewny siebie, bo w MotoGP zawsze miałem tu dobre wyniki. Dwukrotnie zdobyłem pole position, a w zeszłym sezonie stanąłem na drugim stopniu podium. Następne cztery wyścigi będą bardzo ważne w walce o tytuł, jestem gotowy na walkę do samego końca."

Jorge Lorenzo:

"   Podium w Hiszpanii było bardzo ważne dla zespołu i potwierdziło, że obraliśmy właściwy kierunek. Teraz zaczyna się ostatnia część mistrzostw świata, z trzema wyścigami poza Europą, a mój cel jest taki sam, jak zawsze: walka o podium i dążenie do pierwszego zwycięstwa z Ducati. Myślę, że nasz motocykl jest bardzo dobrze przystosowany do tego toru. Będziemy mieć doskonałą szansę na dobry wynik."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz