piątek, 6 października 2017

MotoGP: Hiroshi Aoyama zastępcą Jacka Millera

   Kierowca testowy HRC, Hiroshi Aoyama, zastąpi kontuzjowanego Jacka Millera podczas wyścigu o Grand Prix Japonii na torze Twin Ring Motegi. Przypomnijmy, że Australijczyk doznał złamania prawej nogi podczas treningów na motocyklu, wskutek czego jego start w Japonii jest niemożliwy. Dzięki temu, Aoyama po raz pierwszy od zeszłorocznego wyścigu o Grand Prix Malezji, będzie miał okazję wystartowania w wyścigu. 

Hiroshi Aoyama:

"   Przede wszystkim życzę Jackowi szybkiego powrotu do zdrowia i mam nadzieję, że będę w stanie ścigać się na Phillip Island. Nigdy nie jest przyjemnie zastępować kontuzjowanego zawodnika, ale zrobię wszystko, żeby wykonać dobrą robotę i dziękuję Michaelowi Bartholemy i zespołowi Estrella Galicia 0,0 MarcVDS za danie mi możliwości zaprezentowania się przed własnymi kibicami. Nie ścigałem się w tym sezonie, więc będę musiał się przyzwyczaić. Ale znam zespół, z którym współpracowałem w przeszłości, więc ten aspekt mi pomoże, a do pomocy będę miał doświadczenie Tito Rabata."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz