niedziela, 1 października 2017

WSBK: Stefan Bradl będzie pauzował do końca sezonu

   Stefan Bradl nie pojawi się już w żadnym wyścigu serii World Superbike w tym sezonie. Z powodu odniesionej kontuzji więzadła w nadgarstku, musiał przejść operację, po której wymagana jest długa rehabilitacja. Honda na razie nie zadecydowała, który zawodnik będzie zastępować go do końca sezonu.

Stefan Bradl:

"   Oczywiście dla mnie to dość trudny moment, ponieważ trudno pogodzić się z faktem, że przez resztę sezonu nie będę mógł brać udziału w wyścigach. Muszę jednak myśleć pozytywnie i starać się robić wszystko, aby moja ręka i nadgarstek, były w pełni wyleczone. Teraz największym priorytetem jest proces gojenia. W tym roku, szczęście nie było po naszej stronie, ale nie mogłem sobie wyobrazić, że konsekwencje mojego upadku w Portimao będą tak poważne. Chcę podziękować wszystkim osobom, z którymi współpracowałem w tym roku, nie było to łatwe, nie tylko ze strony sportowej, ale także z powodu tragedii, którą musieliśmy znieść. Nie mogę w tej chwili wiele zrobić, ale będę oglądał wyścigi w telewizji i wspierać mój zespół."


Źródło: bikesportnews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz