środa, 4 października 2017

WSBK: Ernesto Marinelli opuszcza Ducati!

   Szef projektu Ducati w serii World Superbike, Ernesto Marinelli, ogłosił że rozstaje się z zespołem po 22 latach pracy. Powodem odejścia jest chęć zmian i nowych wyzwań.

Ernesto Marinelli:

"   Po 22 latach niełatwo opuszczać to miejsce. Decyzja o odejściu z Ducati była naprawdę trudna. Jednak uważam, że nadszedł czas, żeby się wykazać i podnieść poprzeczkę. Zostawiam Ducati z ogromną wiedzą, niezapomnianymi chwilami satysfakcji, wspólną pasją, marzeniami, a także wszystkimi porażkami, rozczarowaniem i zmęczeniem, które wspólnie przeżyliśmy. To wszystko kształtowało mój rozwój zawodowy i sprawiło, że zrozumiałem, aby nigdy się nie poddawać i nie jest to tylko gadanie, ale prawdziwy styl życia. Zdecydowałem się na nowe wyzwanie zawodowe. Mimo to zawsze będę pamiętać wszystkie wspomnienia, a Ducati pozostanie w moim sercu. Dziękuje Ducati i wielu wspaniałym osobom, z którymi spędziłem wiele lat ciężkiej pracy i podróżowaliśmy po całym świecie. To mój ostatni sezon w WSBK, ale przed nami jeszcze cztery wyścigi, więc walka o zwycięstwo będzie jeszcze bardziej motywująca, aby pożegnać się ze wszystkimi kolegami i fanami Ducati, z którymi nadal będę dzielić przyjaźń i nadal będę kibicować Ducati!"

Claudio Domenicali:

"   Zacząłem pracować z Ernesto w 1995 r., kiedy przybył do Ducati i muszę docenić jego walory, jakimi są: kompetencja, zaangażowanie, wytrwałość i jego wielkie zamiłowanie do rywalizacji. Razem przeżyliśmy wspólne sukcesy i rozczarowania, ale nigdy nie widziałem, żeby stracił swój entuzjazm, który zawsze charakteryzował jego pracę. Pod jego odpowiedzialnością, Ducati osiągnęło wiele sukcesów w serii World Superbike i oczywiście jest mi przykro, że zdecydował się na opuszczenie naszej firmy pod koniec tego roku. Muszę więc zatem ofiarować mu najszczersze życzenia przed jego nowym wyzwaniem zawodowym, w którym nadal będzie wspierał Ducati."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz