wtorek, 10 października 2017

MotoGP: Repsol Honda przed GP Japonii

Marc Marquez:

"   Przed nami jeszcze cztery trudne wyścigi, w których musimy dać z siebie 100%. Na każdym torze będą czekały na nas różne warunki, ale jesteśmy gotowi na to, żeby poradzić sobie z każdą sytuacją. Od wyścigu w Montmelo byliśmy na podium w każdą niedzielę z wyjątkiem Silverstone. Kolejne wyścigi dają nam dużo pewności siebie i jestem przekonany, że Honda jest konkurencyjna na każdym torze i będziemy w stanie powtórzyć wyniki z ostatnich wyścigów. Motegi jest torem, który lubię, wygrałem na nim kilka razy. Ale w tym roku będzie zupełnie inaczej, ponieważ różnice w klasyfikacji są niewielkie. Musimy od razu rozpocząć pracę nad znalezieniem najlepszego kompromisu pomiędzy hamowaniem a przyspieszaniem."

Dani Pedrosa:

"   Na Motegi zawsze dobrze się czułem, nawet kiedy byłem tu pierwszy raz, wtedy miałem 15 lat. Tutaj otrzymujemy duże wsparcie od kibiców. Tor odpowiada mojemu stylowi jazdy. Dam z siebie wszystko podczas wyścigu, mam pewność, że poziom, który zaprezentowaliśmy w Aragonii, może być bodźcem do lepszych wyników."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz