poniedziałek, 9 października 2017

MotoGP: Monster Yamaha Tech3 przed GP Japonii

Johann Zarco:

"   Przez ostatnie dwa tygodnie podładowałem akumulatory i jestem gotowy na nowe wyzwanie. Motegi jest torem, który lubię, ma dużo punktów, w których mocno się hamuje i myślę, że to odpowiada mojemu stylowi jazdy. Mogę polegać również na dobrej podstawie, którą jest Yamaha. Mam nadzieję, że będę walczył z najlepszymi i będę w pierwszej piątce. Podium byłoby świetnym wynikiem w Japonii."

Jonas Folger:

"   To wyjątkowy wyścig dla Yamahy, ponieważ to domowa runda. Publiczność z pewnością będzie mieć duże oczekiwania, ale dzięki temu będziemy bardziej zmotywowani. Zrobię wszystko, aby być konkurencyjnym i jestem o tym przekonany, ale będziemy musieli przystąpić do tej rundy w pełnej koncentracji."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz