środa, 2 maja 2018

MotoGP: KTM przedłużył kontrakt z Polem Espargaro!

   Pol Espargaro podpisał kontrakt z fabrycznym zespołem KTM-a, który będzie obowiązywać w latach 2019-2020. Hiszpan nie miał żadnych wątpliwości co do słuszności podjętej decyzji.

Pol Espargaro:

"   Podjęcie tej decyzji było dla mnie bardzo proste, nawet przez chwilę nie dopuszczałem do siebie żadnej innej opcji. Nie jestem w stanie wyrazić, jak bardzo jestem szczęśliwy, że mogę uczestniczyć w tym niesamowitym projekcie, pomimo wielu wyzwań przed nami i tego, że mamy jeszcze wiele do zrobienia. Bardzo podoba mi się filozofia KTM-a i bardzo chcę osiągnąć cel, który sobie zamierzyliśmy. Nie wiem kiedy to się stanie, ale myślę, że przyjdzie to prędzej czy później. Dziękuję moim mechanikom za motywację i wsparcie, mój szef mechaników Paul Trevathan oraz oczywiście Mike Leitner i Pit Beirer są bardzo pomocni każdego dnia. Dziękuję także wszystkim ludziom, którzy pracują w naszym zespole, także tym którzy wykonują pracę w Munderfing. Jesteśmy zespołem z ambitnym celem. Cieszę się, że przeżywam swoje najlepsze momenty w MotoGP i jestem bardzo szczęśliwy, że będę kontynuować tą przygodę do 2020 r."

   Decyzja KTM-a prawdopodobnie oznacza, że z zespołem pożegna się Bradley Smith, a kolegą zespołowym Hiszpana może być Johann Zarco, który jest faworytem KTM-a do objęcia posady kierowcy w austriackim zespole.


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz