środa, 9 maja 2018

WSBK: Kawasaki przed rundą w Imoli

Jonathan Rea:

"   Imola to historyczny obiekt i zawsze jest miło, gdy ścigamy się tutaj, będąc otoczeni ciepłem, jakim obdarzają nas kibice. Naszym celem jest zwycięstwo, zobaczymy czy będę w stanie to zrobić, czy nie. Podczas ostatnich trzech tygodni udało mi się naładować akumulatory i przygotować się na to, aby dać z siebie wszystko. Bardzo lubię ten tor, choć nie wygrałem na nim od kilku lat, dlatego nadszedł czas na zwycięstwo."

Tom Sykes:

"   Zwycięstwo w Holandii przyniosło mi ulgę, teraz koncentruję się wyłącznie na rundzie w Imoli, który odpowiada mojemu stylowi jazdy i postaram się być tak samo konkurencyjny, jak trzy tygodnie temu w Assen. Musimy podejść do tej rundy z większym przekonaniem. Myślę, że po rundzie w Holandii jesteśmy w stanie podjąć właściwą drogę i chcę po raz kolejny wygrać."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz