środa, 9 maja 2018

WSBK: Ducati przed rundą w Imoli

Chaz Davies:

"   Imola to dla mnie szczególne miejsce. W ostatnich sezonach byliśmy tutaj wyjątkowo konkurencyjni, przekraczając nawet nasze własne oczekiwania, to po prostu tor, na którym szybko możemy znaleźć dobry rytm. Sam układ toru ma pewne charakterystyczne cechy, sprzyjające mojemu stylowi jazdy, zawsze jest na nim wiele ludzi, w tym fanów Ducati, w których jest wiele pasji i zawsze przekazują dodatkową motywację, ale w wyścigach nic nie jest oczywiste, więc jak zwykle musimy ciężko pracować i przygotować się do bitwy."

Marco Melandri:

"   Czuję, że przyjeżdżam do Imoli we właściwym czasie, jestem bardzo podekscytowany, ale jednocześnie skoncentrowany i pełen energii. Nigdy jeszcze tutaj nie wygrałem w klasie Superbike, ale co roku czuję się tu świetnie i jestem przekonany, że w tym roku możemy być tutaj bohaterami. Ostatnie testy dały mi dużą pewność siebie, zrobiliśmy duży krok naprzód i zrozumieliśmy, co nas ogranicza. Jestem bardziej zdeterminowany niż kiedykolwiek, aby powrócić do walki o zwycięstwo, wszystko nadal jest możliwe, ale nie wolno nam marnować szans."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz