czwartek, 3 maja 2018

MotoGP: Movistar Yamaha przed wyścigiem w Hiszpanii

Valentino Rossi:

"   Cieszę się, że wracamy do Europy. Pierwsze wyścigi nie były zbyt dobre, ale zdarzyło się kilka pozytywnych rzeczy. Yamaha M1 jest poprawiana, a teraz mamy wyścig w Jerez, który jest bardzo ważny, aby zrozumieć nasz potencjał. W ubiegłym roku było bardzo ciężko, ale myślę, że w tym sezonie możemy to zrobić dużo lepiej. Bardzo lubię Jerez i byłbym szczęśliwy, gdyby udało mi się powrócić tutaj na podium. Ja i mój zespół ciężko pracujemy, aby znaleźć najlepsze ustawienia, chcemy zrozumieć zachowanie motocykla na nowym asfalcie. Ponadto, w poniedziałek odbędą się ważne testy. Chcę poprawić się na tyle, aby być w stanie walczyć o mistrzostwo."

Maverick Vinales:

"   Po podium w Austin, mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwy, moja mentalność mocno się zmieniła podczas ostatnich wyścigów. Teraz jestem skupiony na następnym wyścigu w Jerez, jestem bardzo zmotywowany i mam nadzieję, że będę w stanie odzyskać pewność siebie, którą miałem na początku zeszłego sezonu. W zeszłym roku, wyścig w Jerez był dla mnie bardzo trudny. Miałem problemy z przednią oponą, ale teraz mamy znacznie więcej informacji i jestem przekonany, że w ten weekend może być jeszcze lepiej niż w Austin i będę ciężko pracować, aby znaleźć się na podium. Nowy asfalt ma całkiem dobrą przyczepność, co jest dla nas dość dobrą informacją. Nie mogę doczekać się jazdy po torze w Jerez, to jeden z moich domowych wyścigów i jeden z torów, który bardzo lubię. Moim celem jest zwycięstwo. Myślę, że wsparcie fanów może mi pomóc."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz