czwartek, 3 maja 2018

MotoGP: Repsol Honda przed GP Hiszpanii

Marc Marquez:

"   Andrea jest świetnym rywalem, ale ja wraz z Hondą czujemy się dobrze. Mam pewność siebie na każdym torze i to najważniejszy aspekt. Regularność jest konieczna, aby walczyć o mistrzowski tytuł. Jazda przed własną publicznością będzie dla mnie dodatkowym bodźcem. W Europie rozpoczyna się nowa faza mistrzostw, podczas której tory różnią się od poprzednich. Jerez jest bardzo krętym, wolnym torem, z pewnością jest bardziej skomplikowany niż Austin, ale podczas testów czułem się dobrze, więc podejdę do weekendu z właściwą mentalnością."

Dani Pedrosa:

"   Miałem kolejny tydzień przerwy, aby dojść do siebie po kontuzji i mam nadzieję, że to wszystko pomoże mi podczas kolejnego wyścigu. Wróciłem z Ameryki z ważnymi punktami i jestem przekonany, że w Jerez mogę ich zdobyć znacznie więcej. Mam nadzieję, że nie będę odczuwać tak dużego bólu i będę miał więcej energii, aby prowadzić ten motocykl. W Hiszpanii jest wielu moich fanów, dlatego nie mogę się już doczekać wyścigu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz