sobota, 5 maja 2018

MotoGP: Miguel Oliveira kierowcą Tech 3 w sezonie 2019!

   Miguel Oliveira będzie pierwszym zawodnikiem juniorskiego programu KTM-a, który zadebiutuje w klasie MotoGP. Portugalczyk podpisał kontrakt na starty w sezonie 2019 dla zespołu Tech 3, który od przyszłego sezonu będzie dysponował motocyklami austriackiej marki. 

Miguel Oliveira:

"   Choć obecny sezon dopiero się rozpoczął, jestem bardzo szczęśliwy, że KTM mi ufa i da mi szansę jazdy w MotoGP. Jestem za to bardzo wdzięczny. Od zawsze marzyłem o jeździe w MotoGP. To był mój cel i osiągnięcie go jest dla mnie niesamowite. Przed nami nadal sporo walki w Moto2, a dzięki tej informacji jestem wyluzowany i mogę spokojnie skupić się na dalszej części sezonu. Na każdym etapie mojej kariery spotykałem się z Red Bullem i KTM-em, jesteśmy razem od startów w pucharze Red Bulla. Myślę, że moja historia pokazuję innym kierowcom, że można zaufać KTM-owi i ich projektowi. Myślę, że mają odpowiednie możliwości, aby stworzyć dobry motocykl w klasie MotoGP."


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz