sobota, 27 stycznia 2018

MotoGP: Alberto Puig wypowiada się na temat swojej nowej roli w zespole Repsol Honda

Alberto Puig:

"   To świetny zespół i logicznie rzecz biorąc, obowiązki są większe. Myślę, że okazja na objęcie tego stanowiska, przyszła dla mnie w odpowiedniej chwili, gdy mogę skorzystać z własnego doświadczenia. Czy byłem zaskoczony ofertą? Nie, pracuję wiele lat z Hondą, więc zawsze wiedziałem, że jest szansa na awans. Kluczową kwestią w wyścigach jest posiadanie firmy, która ma świetne zaplecze technologiczne oraz najlepszych kierowców i spełniamy te warunki. Nie sądzę, że jedna osoba jest w stanie dużo zmienić, chcę analizować naszą sytuację w przemyślany sposób. HRC to firma związana z wyścigami i pochodzę z tego samego świata, nie twierdzę, że wszystko będzie proste, ale postaramy się poprawić i to jest nasz cel. Mam wiele dobrych wspomnień z czasów, kiedy współpracowałem z Danim, bardzo mi się to podobało i wiele się nauczyłem. Teraz spotykamy się ponownie, ale moim celem będzie równomierna pomoc obu zawodnikom. Marquez ma wielki talent i jest bardzo silny z mentalnego punktu widzenia, dzięki któremu jest w stanie zrobić różnicę i być bardzo regularnym. Jest młody, szybki, pewny siebie, zeszły rok nie był łatwy, ale mimo to udało mu się wrócić na dobrą drogę, nawet pomimo dużych strat w klasyfikacji. Udało mu się stworzyć wokół siebie świetną grupę. Nie wiem, czy chcę zdobyć mistrzostwo na innym motocyklu, jest to pytanie, które trzeba zadawać jemu. My możemy udostępnić mu wszystko, co najlepsze, ale jest zbyt wcześnie, aby mówić o sezonie 2019. Na razie mamy najlepszego kierowcę i nie chcę się niepotrzebnie denerwować. Zbyt duży pośpiech nigdy nie jest dobrym znakiem. W Malezji będziemy pracować głównie nad silnikiem, ponieważ przy zamrożonym rozwoju w trakcie sezonu, musisz mieć co do wyboru. Wtedy pojawi się też nowa rama, zobaczymy co wszyscy będą o niej sądzić. Jesteśmy na wysokim poziomie, ale zawsze możemy się starać o to, żeby być jeszcze lepsi. W przeszłości Honda była krok przed wszystkimi, teraz z powodu nowych przepisów, różnice w motocyklach są znacznie mniejsze, więc musimy dać naszym kierowcom wszystko, co najlepsze."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz