piątek, 12 stycznia 2018

MotoGP: Alberto Puig został menedżerem Repsol Hondy!

   Alberto Puig zastąpi Livio Suppo na stanowisku menedżera zespołu Repsol Honda. Hiszpan był jednym z głównych kandydatów do objęcia stanowiska. W ostatnich latach był konsultantem HRC w seriach Asia Talent Cup i British Talent Cup. Puig rozpocznie swoją pracę podczas testów w Malezji, które odbędą się w dniach 28-30 stycznia i wraz z kierownikiem technicznym, Takeo Yokoyamą będzie odpowiedzialny za wyniki Hondy podczas wyścigów i będzie reprezentować dyrektora HRC, którym jest Tetsuhiro Kuwata.

Alberto Puig:

"   Jestem bardzo wdzięczny HRC za okazję, którą mi dali, byłem związany z Hondą przez ostatnie 25 lat mojej kariery, najpierw jako kierowca, a potem jako kierownik zespołów w niższych klasach, a potem jako trener młodych azjatyckich zawodników. Być na tej pozycji, w jednym z najlepszych zespołów w MotoGP, to dla mnie wielki zaszczyt, chcę odpłacić się Hondzie za zaufanie i postaram się pomóc w osiągnięciu jej celów. Jestem pewien, że nasi kierowcy będą gotowi i każdy z nas będzie gotowy do ponownej walki o tytuł z pokorą, ale jednocześnie z wielką determinacją."

Tetsuhiro Kuwata:

"   Cieszymy się, że Alberto będzie nowym menedżerem zespołu. Przez wiele lat był członkiem rodziny HRC, najpierw jako zawodnik, potem jako konsultant, ostatnio przewodniczył Asia Talent Cup, gdzie pomagał naszym najbardziej obiecującym kierowcom w rozwoju sportowym. Wierzymy, że jego doświadczenie i poziom na arenie międzynarodowej, wraz z długą współpracą, która łączy go z HRC, pozwoli nam nadal być na szczycie w MotoGP. Witamy ciepło Alberto na naszym pokładzie i życzymy mu powodzenia w pracy."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz