wtorek, 9 stycznia 2018

MotoGP: Johann Zarco o swojej przyszłości

Johann Zarco:

"   Tech3 to satelicki zespół Yamahy, który zawsze otrzymuje zeszłoroczne motocykle, więc będę ścigał się motocyklem z sezonu 2017. Myślę, że jeżeli pokażę swoją inteligencję i będę w stanie korzystać z motocykla w 100%, nie będę bardzo daleko od czołowej trójki i to jest mój cel. Yamaha czeka na decyzję Rossiego, choć chciałbym ich do siebie przekonać, próbując być lepszym od kierowców fabrycznego zespołu. W każdym bądź razie, moja kariera nie będzie zależała od tego, co zrobi Valentino. Kiedy Rossi o kimś mówi, wszyscy to słyszą. To on sprawia, że inni zawodnicy stają się sławni. Na początku sezonu mówił, że nadal jestem przyzwyczajony do takiej walki jak w Moto2, a pod koniec sezonu powiedział, że jestem jednym z najszybszych zawodników. Za każdym razem, niezależnie czy mówił o mnie pozytywnie czy negatywnie, zwiększał moją popularność."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz