wtorek, 30 stycznia 2018

MotoGP: Wypowiedzi po testach w Malezji

Dani Pedrosa:

"   Udało mi się osiągnąć dobre tempo na długim dystansie, opony dobrze pracowały i czuliśmy się bardzo dobrze. Dzisiejszą sesję wykorzystałem na długie przejazdy, aby zrozumieć silnik i uzyskać więcej informacji. Jeśli chodzi o owiewki, wciąż trudno mi wyrobić sobie o nich opinię, ponieważ wszystko może się zmienić na dowolnym torze. Silnik jest jednak dobry. W tym przypadku sytuacja jest bardziej klarowna, bo nie może się tak gwałtownie zmienić. W tej chwili ciężko wybrać silnik. Czasami ten tor myli percepcję, ponieważ temperatury są bardzo wysokie, więc jesteś zmuszony używać go do maksimum. Lepiej byłoby je przetestować w chłodniejszych warunkach. W każdym bądź razie, mogę powiedzieć, że silnik jest mocniejszy, niż w ubiegłym roku, a ponadto jestem w stanie wchodzić w zakręty z większą pewnością siebie. Zebraliśmy wiele danych, które ocenią nasi inżynierowie."

Valentino Rossi:

"   Nie wiem, co dokładnie się stało, ale to nie pierwszy raz. W listopadowych testach w Walencji, nie zmienialiśmy nic w motocyklu, a sytuacja potrafiła obrócić się o 180 stopni. Dzisiaj jeździłem na tym samym motocyklu, z tymi samymi oponami, na tych samych ustawieniach, ale wyniki nie były takie, jakich bym oczekiwał. Spodziewałem się, że poprawię dzisiaj czas, ale nie byłem w stanie tego zrobić. Czy uważam, że opony były problemem? Nie wiem. Może dlatego, że temperatura była dzisiaj wyższa? Może 1-2 stopnie. Nie powiem, że się martwię, ale czasami chciałbym rozumieć, dlaczego przydarzają mi się pewne rzeczy. Zebraliśmy dużo danych, przeanalizujemy je, ale w tym momencie nie mamy zielonego pojęcia. Ale wciąż lubię nowy motocykl, byłem w stanie utrzymać dobre tempo, więc były to udane 3 dni. Sytuacja jest lepsza niż w zeszłym roku, podobnie jak wrażenia z jazdy na zużytych oponach."

Maverick Vinales:

" Zebraliśmy dużo informacji, ale teraz musimy coś z nich wyciągnąć. Nie wszystko poszło dobrze, zaczynając od symulacji wyścigu. Zrezygnowałem po 8 okrążeniach, nie czułem się dobrze na motocyklu. Jeśli mam być szczery, miałem nadzieję, że będę miał lepsze tempo. Wczoraj było lepiej Lubię ten motocykl i czuję, że jestem w dobrej kondycji fizycznej. Pracowałem nad elektroniką i dwoma wersjami silników. Pierwszy moim zdaniem jest lepszy, ponieważ mam większą prędkość maksymalną, a jednocześnie zapewnia bardziej płynną moc. Będziemy mieć inne ulepszenia elektroniki. Przez te kilka dni odbyłem wiele testów, a my zdecydujemy się, w którą stronę pójść."

Johann Zarco:

"   Mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwy z tych trzech dni. Po pierwsze nie miałem żadnej wywrotki, czym zbudowałem większą pewność siebie. Dzisiaj rano wykonałem serię szybkich okrążeń, lecz miałem również długi wyjazd na 14 okrążeń. Byłem konsekwentny i miałem zdecydowanie mniej problemów, niż w zeszłym roku. Bardzo cieszę się ze stałego tempa i opon. Niestety nowe opony nie rozgrzewają się tak szybko, dlatego trzeba pracować nad tym i wykorzystać całe okrążenie. Wolałbym popracować ze starą Yamahą, może nie byłbym szybki,ale za to byłby to przydatny sposób na uzyskanie dodatkowych informacji."

Franco Morbidelli:

"   Najważniejszą rzeczą jest to, że znalazłem większą wiarę w motocykl i lepiej go rozumiem, widzę, jak należy pracować i czego muszę się jeszcze nauczyć. Dziś rano miałem problemy z moim palcem. Było bardzo ciężko i myślałem, że go złamałem, ale na szczęście okazało się, że to drobnostka. Jeździłem na średniej mieszance i jestem z niej zadowolony. Popołudniu próbowałem poprawić czas, jednak warunki na torze były gorsze niż wczoraj, więc miałem pecha. To mój pierwszy test z zespołem i jestem zadowolony z pracy, którą wykonałem. Jestem teraz ciekawy toru Buriram, będę musiał się go nauczyć i mam nadzieję, że zrobię kolejny krok ku rozwoju osobistemu z Hondą."

Jorge Lorenzo:

"   To nie było idealne okrążenie, nie ma czegoś takiego, ale było wspaniałe. Jestem tym samym kierowcą, co rok temu, ale teraz lepiej rozumiem ten motocykl. Ducati ciężko pracowało, poprawiając słabe punkty Desmosedici. Powiedziałbym, że to wynik wysiłku po obu stronach. Jestem dumny z kroku naprzód. Nowy motocykl to arcydzieło."

Polub fanpage na Facebooku

Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz