wtorek, 2 stycznia 2018

MotoGP: Andrea Iannone podsumował sezon

Andrea Iannone:

"   Sezon 2017 okazał się trudniejszy niż oczekiwałem. Po pierwszych testach w Walencji wydawało się, że możemy osiągać dobre rezultaty. Jednak dużo czasu zajęło mi oswojenie się z Suzuki. Dla mnie i Marco Rigamontiego był to nowy motocykl, a sposób pracy Japończyków jest inny. Musieliśmy zacząć od zera. Cierpliwość i koncentracja okazały się kluczem do sukcesu. Zawsze w to wierzyłem. Oczywiście byłem mocno sfrustrowany, ale nawet w najgorszych chwilach wierzyłem w to, co robimy. Kiedy coś działa w zespole od wielu lat, nie łatwo to zmienić, jednak czas i ludzie wokół pomagają ci zaufać i dużo się nauczyć. W Aragonii udało nam się wypróbować nowe części. Jesteśmy w stanie poznać nasze błędy i jednocześnie być konkurencyjnym. Wszystko to dało mi pewność siebie, myśląc o lepszym sezonie 2018 z Suzuki."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz