niedziela, 13 stycznia 2019

Moto3: Max Biaggi wierzy w Arona Caneta

Max Biaggi:

"   Jestem podekscytowany, ponieważ przebyłem drogę z małych serii wyścigowych, a teraz spełniły się moje marzenia i wchodzę w wielki projekt. Za niedługo zaczniemy testować motocykl. Oczekiwanie dodaje mi adrenaliny. Oczywiście, dobry zawodnik jest nam niezbędny, aby wszystko dobrze funkcjonowało, a dobra organizacja pomoże wejść mu na wyższy poziom. Wierzę w nasz zespół, ale nie wiem, co z tego wyniknie. Nie chcemy kreować wysokich oczekiwań, ponieważ zarządzanie takim zespołem jest naprawdę trudne. Myślę, że Canet jest dobrym zawodnikiem, jednak w poprzednich sezonach brakowało mu regularności. Chcę, aby to się zmieniło, dzięki czemu będziemy mogli powalczyć o tytuł mistrzowski. Wiedziałem, że Canet chcę zmienić zespół. Chciałem go zdobyć, więc zapytałem Petera Oettla o możliwość połączenia sił. W tym roku, a także przez kolejne lata będę potrzebował kogoś, kto pomoże mi w zarządzaniu zespołem na takim poziomie."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz