środa, 2 stycznia 2019

MotoGP: Honda bezpieczniejsza od Ducati według Jorge Lorenzo

   Nowy Rok oznacza, że kontrakty wszystkich zawodników, którzy zmienili zespoły przed nadchodzącym sezonem 2019, już nie obowiązują. Jorge Lorenzo, który przeszedł z Ducati do Hondy, udzielił już pierwszych wypowiedzi na temat japońskiego motocykla.

Jorge Lorenzo:

"   W zeszłym sezonie jeździłem na kompletnie innym motocyklu, który był bardzo duży i długi. Wydaje mi się, że był dla mnie lekko za duży. Pod tym względem Honda jest dla mnie bardziej komfortowa. Jest kompaktowa, mniejsza i lepiej wchodzi w zakręty. Czuję się bezpieczniej w zakrętach, ponieważ mam dobrą przyczepność, dzięki czemu jestem bardziej pewny siebie. Moje pierwsze wrażenia są pozytywne i uważam, że motocykl ma wielki potencjał. Jedna z rzeczy, która najbardziej mi się podoba, to szybka reakcja zespołu na każdą uwagę. Honda podczas testów skrupulatnie notowała wszystko, co miałem do powiedzenia i w ciągu kilku dni udało się dostosować zbiornik paliwa w 100% do moich potrzeb."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz