niedziela, 24 grudnia 2017

Loris Baz podsumował swoją trzyletnią przygodę z MotoGP

Loris Baz:

"    Najbardziej jestem dumny z tego, że udowodniłem, że mogę jeździć w MotoGP i jestem na takim poziomie, żeby być w tym miejscu. Trzy lata temu mówiono mi, że to się nie uda, że nie skończę nawet pierwszego sezonu, ponieważ jestem zbyt wysoki. W końcu udowodniłem, że wysoka osoba może jeździć w MotoGP bez modyfikacji motocykla, można jechać szybko i uzyskiwać dobre wyniki, jest w stanie wejść do Q2, zakończyć wyścig w pierwszej dziesiątce, albo nawet piątce. Z tego jestem najbardziej dumny, bo nie sądzę, że ktoś byłby w stanie to powiedzieć trzy lata temu. Najbardziej żałuję tego, że nie miałem okazji sprawdzić się na najnowszym motocyklu. GP15 jest dwuletnim motocyklem i miał problemy już dwa lata temu. Nie wygrywał wyścigów, a nawet najlepsi zawodnicy mieli problem z walką o podium. To trudny motocykl. Mogę powiedzieć, że gdybym został, otrzymałbym w przyszłym roku lepszy motocykl, ponieważ Avintii zaproponowano dwa motocykle GP17. To mój największy żal, że nie przejechałem żadnego sezonu na dobrym motocyklu, aby sprawdzić, na co tak naprawdę mnie stać."


Źródło: motorsport.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz