niedziela, 17 grudnia 2017

WSBK: Wypowiedzi zawodników Grillini Suzuki podczas prezentacji zespołu

Roberto Rolfo:

"   Jestem gotowy na kolejny sezon. Trenuję ciężko, aby przygotować się na Phillip Island. Niedługo będę miał 38 lat i powrót do jazdy w klasie Superbike jest dla mnie świetny, bo brakowało mi jazdy w wyścigach na litrowych motocyklach. Myślę, że wykorzystam moje doświadczenie, które zdobyłem będąc kierowcą testowym, wiem że projekt jest nowy, ale zespół choć prywatny, ma wszystko, żeby było dobrze. GSX-R ma świetne parametry, postaramy się wydobyć z tego motocykla wszystko, co najlepsze. Wiem, że nie będę mieć już zbyt wielu okazji. Dlatego dziękuję zespołowi Grillini za danie tej szansy i postaram się wykorzystać ją, tak jak jest to tylko możliwe. To będzie trudny sezon, bo poziom w klasie Superbike jest naprawdę wysoki, a Rea jest najlepszy ze wszystkich, bez wątpienia jest lepszy."

Christian Gamarino:

"   Bardzo się cieszę, że jestem częścią zespołu Grillini Suzuki. Rolfo z pewnością będzie dobrym nauczycielem, znam go dobrze i postaram się wykorzystać każdą jego sugestię."

Gabriele Ruiu:

"   Jestem gotowy na mój pierwszy start na torze Donington Park, gdzie zadebiutuję. Jeżdżę na motocyklu Suzuki w mistrzostwach Włoch i zobowiązuję się do zostania najlepszym debiutantem w sezonie 2018."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz