środa, 13 grudnia 2017

Troy Bayliss wraca do ścigania!

   Trzykrotny mistrz świata Superbike, Troy Bayliss postanowił wrócić do wyścigów motocyklowych. Australijczyk będzie jeździć w krajowych mistrzostwach Superbike, ścigając się w prowadzonym przez siebie zespole DesmoSport, na motocyklu Ducati Panigale 1299 R Final Edition. Pomysł na powrót pojawił się w momencie odniesienia kontuzji przez jego kierowcę, Calluma Spriggsa. Bayliss planuje przejechać cały sezon ASBK i wywalczyć mistrzowski tytuł.

Troy Bayliss:

"   Na początku chciałem zobaczyć innego zawodnika na tym motocyklu, ale po przejechaniu się na nim poczułem, że potrzebuję wyścigów i spróbuje wywalczyć tytuł mistrzowski. Testowałem motocykl i przejechałem wiele kilometrów. Czuję, że mam jeszcze sporo pracy do wykonania."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz