sobota, 23 grudnia 2017

STK: Alessandro Delbianco w zespole Althea BMW

   Alessandro Delbianco postanowił podjąć odważny krok i przenieść się z Mistrzostw Włoch w klasie Moto3, w której ścigał się w zespole Maxa Biaggiego, do Mistrzostw Europy Superstock 1000, gdzie podpisał kontrakt na sezon 2018 z zespołem Althea BMW. Włoch miał już okazję przetestować motocykl S1000RR, podczas pierwszych testów na torze Cartagena, które odbyły się w tym miesiącu.

Alessandro Delbianco:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że rozpoczynam nową przygodę z zespołem Althea BMW. To moje pierwsze zetknięcie się z takim motocyklem i BMW, a także po raz pierwszy zaprezentuję się podczas międzynarodowych zmagań. W efekcie jestem bardzo dumny, że zostałem wybrany przez szefa zespołu do tej nowej przygody."

Genesio Bevilacqua, szef zespołu Althea BMW:

"   Wierzę w tego chłopaka, dlatego daje mu możliwość uczestnictwa w konkurencyjnej serii, co daje mi i zespołowi właściwą motywację, aby pomóc w uzyskaniu bardzo dobrego wyniku. Wiele osób zastanawia się, co z tego będzie, ale jestem przekonany, że jego postawa będzie dla nas wszystkich wielkim zaskoczeniem. Witam więc Alessandro, pokazując jak ważne dla zespołu Althea jest stawianie na młodych zawodników i szkolenie ich, aby mogli startować w klasie Superbike, w przyszłości."


Źródło: gpone.com  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz