poniedziałek, 25 grudnia 2017

MotoGP: Mika Kallio rozczarowany swoją sytuacją w MotoGP

Mika Kallio:

"   Było dużo dyskusji, plotek, a teraz wszyscy wiedzą, jak ostatecznie się stało. Zasadniczo będę kontynuować tę samą pracę, którą wykonywałem przez ostatnie dwa lata, jako kierowca testowy. W tym czasie ponownie pokaże się kilka razy podczas wyścigów. Myślę, że wszyscy wiedzieli jaki jest mój cel, wiele razy w ciągu roku mówiłem, że chciałbym wykazać się moimi umiejętnościami i szybkością i chciałbym powrócić do walki, jako kierowca wyścigowy. Teraz tak się nie stanie, więc oczywiście jestem rozczarowany, ale jednocześnie cieszę się, że mogłem zostać z KTM-em. Czuję się tu naprawdę dobrze, znam fabrykę, znam zespół i dobrze, że znaleźliśmy sposób, aby pozostać razem. Myślę, że jest to coś, co chciałbym robić w przyszłości. Nie wiesz co się wydarzy, a przynajmniej będę mógł brać udział w wyścigach podczas przyszłorocznego sezonu, więc jest ok."


Źródło: motorsport.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz