sobota, 9 grudnia 2017

Moto2: Wywiad z Andreą Locatellim

Jak wrażenia po Monza Rally Show?

"   Bez wątpienia było to wspaniałe doświadczenie z Monzy. Muszę powiedzieć, że Fiesta, którą startowałem w zeszłym roku była trochę łatwiejsza do opanowania niż Skoda. Było bardzo ciężko, ale jestem zadowolony, ponieważ bardzo lubię rajdy."
Rywalizowałeś z Lucą Marini, z którym udało ci się wygrać...

"   Byłem bardziej uprzywilejowany w stosunku do niego, biorąc pod uwagę doświadczenie. Być może Luca miał samochód, który pozwala na lepsze osiągi, nie zapominając o tym, że miał w boksie Valentino, który zawsze mógł mu udzielić cennej porady."
W jakich stosunkach pozostajecie z Lucą?

"   Pomiędzy nami zawsze istniała dobra więź, choć może nie jest aż tak silna, skoro nie jestem częścią akademii, nie mówiąc już o życiu w Tavulii."
W zeszłym roku Rossi powiedział, że chciałby mieć cię w akademii...

"   Mieszkając w Bergamo można byłoby pomyśleć o tym. W przeszłości rozmawialiśmy o tym, ale w Selvino mam kilku przyjaciół i sponsorów, którzy mi pomogli. Pochodzę z Bergamo, to moja ziemia, którą bardzo kocham. Pozostawienie tego miejsca byłoby dla mnie jak porzucenie rodziny."
Tymczasem nadszedł czas, żeby pomyśleć o sezonie 2018...

"   Z pewnością będzie to kolejny trudny rok, pomimo tego, że zdobyłem doświadczenie w tym sezonie. W Moto2 trzeba zrozumieć, że potrzeba dużo cierpliwości, ponieważ każdy weekend może być zupełnie odmienny. Z pewnością początek w zespole Italtrans jest pozytywny, ponieważ znam zespół i otoczenie, które nas otacza."

Podczas rywalizacji w Monza Rally Show był obecny także twój zespołowy kolega...

"   Na Monzy byliśmy rywalami, do Mattii mam wielki szacunek, szczególnie ze względu na jego styl jazdy i metodyczne podejście do pracy. To jedna z tych rzeczy, która powoduje, że jest tak dobrym zawodnikiem."

Jaką więź masz ze swoim kolegą z boksu?

"   Muszę przyznać, że jest bardzo otwarty. Poświęcił część swojego czasu, aby dać mi wskazówki i poprawiać niektóre moje błędy. Byłoby miło, gdybym mógł zbliżyć się do niego w następnym sezonie."

Czy to jest twój cel?

"   Chciałbym znaleźć się w pierwszej dziesiątce, ale przede wszystkim zdobywać punkty w każdą niedzielę."

Ostatnie pytanie, co byś robił, gdybyś nie był motocyklistą?

"   Na szczęście skończyłem szkołę średnią, uzyskując dyplom mechanika. Prawdopodobnie mógłbym zainteresować się lekkoatletyką, ponieważ to dyscyplina, która zawsze mnie fascynowała. Bardzo lubię jazdę na rowerze, żeby powiedzieć prawdę, spędzam na nim bardzo dużo czasu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz