piątek, 8 września 2017

Moto2: Federico Fuligni i Simone Corsi w zespole Tasca Racing

   Federico Fuligni będzie startować w klasie Moto2 na pełny etat w sezonie 2018. Włoch podpisał kontrakt z zespołem Tasca Racing. Obok niego, drugim kierowcą zespołu będzie Simone Corsi, który obecnie jeździ w zespole Speed Up. Obaj zawodnicy będą korzystać z ram Kalexa.

Federico Fuligni:

"   Jestem bardzo zadowolony, że propozycja się urzeczywistniła. Od kilku sezonów starałem się awansować do mistrzostw świata, ale z różnych powodów zawsze musiałem odkładać to na później. Ale teraz, mój cel stał się rzeczywistością i jestem szczęśliwy, że dzieje się to dzięki w pełni włoskiemu zespołowi, w którym będę pracować, rozwijać się i doskonalić. Bardzo się cieszę, że będę mógł współpracować z takim zawodnikiem jak Simone Corsi, jest utalentowany i bardzo pomocny, co będzie pomagało w moim rozwoju, nie mogę się już doczekać, jestem pewien, że w zespole będzie panować rodzinna atmosfera."

Enrico Tasca:

"   Obecność w Mistrzostwach Świata z dwoma zawodnikami, zawsze była dla nas marzeniem. Potem przekształciło się ono w pomysł, projekt, a teraz jest rzeczywistością. Będziemy wspaniałym, włoskim zespołem, dzięki projektowi, który jest logiczny i precyzyjny. Cieszymy się, że Federico jest w naszym zespole, to utalentowany zawodnik, który chce dać z siebie wszystko i będzie mógł polegać na wielkim mistrzu, Simone Corsim, którego wybraliśmy, aby osiągnąć nasze bezwzględne cele. Chcemy, aby nasz zespół stał się jedną wielką rodziną, w której wszyscy współpracują ze sobą dobrze, dzięki czemu mamy szansę na to, że sezon 2018 będzie dla nas niezapomniany."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz