sobota, 2 września 2017

MotoGP: Valentino Rossi opuścił szpital

   Dzisiaj rano, Valentino Rossi opuścił szpital w Ankonie. Przypomnijmy, że w czwartek, dziewięciokrotny mistrz świata uległ wypadkowi podczas jazdy na motocyklu enduro, wskutek czego doznał złamania kości piszczelowej i strzałkowej w prawej nodze. Wskutek wypadku, Rossi prawdopodobnie nie będzie mógł wystartować w dwóch najbliższych wyścigach, które odbędą się na torach Misano i Motorland Aragon. Yamaha potwierdziła informację, że Rossi opuścił szpital o godzinie 10:00, aby wrócić do Tavulli. 

Valentino Rossi:

"   Przespałem całą noc, czułem się dobrze dzisiaj rano. Lekarze pozwolili mi na powrót do domu, gdzie będę mógł odpoczywać jeszcze lepiej. Jak najszybciej będę chciał rozpocząć rehabilitację i zobaczę, jak moje ciało reaguje przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji. Jeszcze raz dziękuję wszystkim pracownikom szpitala w Ankonie, ale także za pierwszą pomoc udzieloną przez lekarzy z Urbino i serwisowi 118, a także wszystkim przyjaciołom, którzy mnie wczoraj odwiedzili. Jak wczoraj powiedziałem, zrobię wszystko, żeby jak najszybciej wrócić."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz