czwartek, 14 września 2017

WSBK: Yamaha przed rundą w Portimao

Michael van der Mark:

"   Oczywiście jestem bardzo podekscytowany tym, że Yamaha ma duże zaufanie do mnie i nie mogę się doczekać, aby w Aragonii pojeździć po raz pierwszy na motocyklu MotoGP. W tej chwili muszę skupić się jednak na tym, żeby osiągnąć dobry wynik w sobotę i niedzielę. Niestety, weekend w Niemczech był trudny. Portimao jest jednym z niewielu torów, na których jeździliśmy podczas zimowych testów i jestem przekonany, że mogę być konkurencyjny. Uwielbiam ten tor, jest wyjątkowy."

Alex Lowes:

"   Od wyścigu w Niemczech minęło już trochę czasu i prawdę mówiąc, to lato było dziwne, ponieważ przejechaliśmy podczas niego tylko kilka wyścigów. Portimao to świetny tor do jazdy. Pracuję ciężko, dzięki czemu Yamaha daje mi coraz więcej satysfakcji, mam nadzieję, że tak będzie aż do końca sezonu."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz