wtorek, 5 września 2017

MotoGP: Repsol Honda przed wyścigiem w Misano

Marc Marquez:

"   Postaramy się spędzić miły weekend w Misano, zostawiając całkowicie za nami ostatni wyścig. Istotną dla nas rzeczą jest bycie konkurencyjnym na wszystkich typach obiektów, więc na tym krętym i wąskim torze, będziemy mieć takie samo podejście i mentalność, które sprawia, że dobrze nam się pracuje. Mam nadzieję że będziemy tak silni, jak to tylko możliwe, zwycięstwo nie jest naszym jedynym możliwym celem, ale chcę być gotowy na to, że będziemy mieć taką okazję. W sierpniu przeprowadziliśmy pozytywne testy, więc będziemy gotowi już w piątek."

Dani Pedrosa:

"   Czekam na wyścig na torze Misano, jest to tor, który naprawdę lubię, mam tutaj wielu fanów i panuje wspaniała atmosfera. Mam wiele dobrych wspomnień, więc mam nadzieję, że będę w stanie dobrze pracować podczas każdej sesji. Kilka tygodni temu odbyliśmy tutaj testy i były całkiem dobre, mam nadzieję, że pozwoli nam to na obranie właściwego kierunku od samego początku."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz