środa, 20 września 2017

MotoGP: Vinales i van der Mark przed GP Aragonii

Maverick Vinales:

"   Jestem bardzo szczęśliwy, że przenosimy się na tor Motorland, bo dla mnie to jak drugi dom. To jeden z moich ulubionych torów i jestem przekonany, że mamy wszystko, aby mieć dobre tempo, zwłaszcza biorąc pod uwagę układ toru. Mam 16 punktów straty w klasyfikacji generalnej i muszę jak najszybciej zmniejszyć tą różnicę. W Misano zrobiliśmy duży krok naprzód i mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie. Musimy pozostać skoncentrowani."

Michael van der Mark:

"   Mimo, że wciąż czekam na potwierdzenie, nie mogę się doczekać wyjazdu na tor, jeżeli będzie istniała taka możliwość. Dla mnie to debiut na motocyklu MotoGP, ale gdybym nie dostał szansy, to zrobię wszystko, żeby wesprzeć Valentino i będę oglądać go w akcji. Stracę jednak całą sesję, aby zapoznać się z motocyklem, będąc dodatkowo zmotywowany podium, które zdobyłem w ostatnią niedzielę. W każdym bądź razie, cieszę się, że jestem w Aragonii."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz