czwartek, 7 września 2017

MotoGP: Tito Rabat w zespole Avintia Racing na sezon 2018

   Tito Rabat będzie kierowcą zespołu Reale Avintia Racing w sezonie 2018. Po dwóch latach spędzonych na Hondzie, w zespole MarcVDS, mistrz świata Moto2 z 2014 r. przesiądzie się na Ducati GP17. Rabat wraca do zespołu, w którym w 2005 r. zadebiutował w klasie 125cc, startując z dziką kartą w Walencji. 

Tito Rabat:

"   Jestem bardzo szczęśliwy z podpisania kontraktu z zespołem Reale Avintia Racing i tego, że będę jeździć na Ducati w sezonie 2018. Mam nową szansę, aby pokazać jak szybki i konkurencyjny mogę być w MotoGP. Będę ścigać się w zespole, który znam od dzieciństwa i myślę, że motocykl odpowiada mojemu stylowi jazdy. To dla mnie wielka szansa, aby dać z siebie to, co najlepsze. Będę walczyć, aby wszyscy byli usatysfakcjonowani. Chciałbym podziękować zespołowi Reale Avintia Racing i Ducati za zaufanie do mnie."

Raul Romero, szef zespołu:

"   Tito jest dla mnie jak syn. On zadebiutował w Mistrzostwach Hiszpanii i Mistrzostwach Świata, startując w barwach mojego zespołu. Podczas swojej kariery przejechał mnóstwo wyścigów, jednak zawsze o nas pamiętał. Po naszej wspólnej przygodzie w klasach 125cc i Moto2, Tito wraca do nas po raz trzeci, tym razem w klasie MotoGP. Myślę, że dla niego to ważny punkt w karierze i myślę, że razem możemy osiągnąć świetne wyniki dla Ducati. Tito bardzo ciężko pracuję, dzięki czemu został Mistrzem Świata Moto2. W przyszłym sezonie będzie jeździć na Desmosedici GP17, motocyklu który znajduje się na czele klasyfikacji generalnej dzięki Dovizioso i jest ekstremalnie konkurencyjny w tym sezonie."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz