środa, 20 września 2017

MotoGP: Valentino Rossi pojawi się na torze Motorland Aragon!

   Valentino Rossi ogłosił dzisiaj, że podejmie próbę startu w wyścigu o Grand Prix Aragonii. Pojawi się na torze podczas pierwszej sesji treningowej i sprawdzi, czy jest w stanie jeździć na motocyklu MotoGP. Jeżeli nie będzie to możliwe, wtedy zostanie zastąpiony przez Michaela van der Marka.

Valentino Rossi:

"   Szczęśliwie, testy Yamahy R1 na Misano przebiegły wczoraj pomyślnie. Próbowałem jeździć także dzień wcześniej, ale deszcz spowodował, że musiałem zakończyć jazdę po kilku okrążeniach. Wczoraj przejechałem 20 okrążeń i otrzymałem odpowiedzi, jakich szukałem. Test był pozytywny, dziękuję dr Lucidiemu i jego zespołowi, za znalezienie najlepszych możliwości, dzięki którym noga nie boli mnie mocno, gdy jadę na motocyklu. Po zakończonych testach noga trochę mnie bolała, ale dzisiaj rano udałem się do dr Pascarelli na badania kontrolne i przeszedłem je z wynikiem pozytywnym. W związku z tym zdecydowałem się na wyjazd do Aragonii, aby spróbować jazdy na M1-ce w ten weekend. Prawdziwą odpowiedź na pytanie, czy pojadę w wyścigu, poznacie po pierwszym treningu wolnym, ponieważ jazda Yamahą M1 jest dużo większym wyzwaniem. Zobaczymy. Widzimy się w Aragonii!"


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz