środa, 6 września 2017

MotoGP: Movistar Yamaha przed wyścigiem w Misano

Valentino Rossi:

"   Szkoda, że nie mogę uczestniczyć w domowym grand prix. Nie mogłem się doczekać wyścigu w Misano, jazda przed tymi kibicami jest wyjątkowa, ale muszę poradzić sobie z rehabilitacją i wiem, że zespół będzie mnie wspierał. Na szczęście czuję się już w porządku i mogłem rozpocząć lekkie sesje fizjoterapii. Czas regeneracji nie będzie krótki, ale zrobię wszystko, żeby jak najszybciej wrócić na tor. Muszę podziękować wszystkim za wsparcie, które otrzymałem. Zobaczymy się wkrótce."

Maverick Vinales:

"   Niestety, przyjeżdżam do Misano bez mojego kolegi i to wielka szkoda. Wiem, jak bardzo ważny jest dla niego ten wyścig, to jego domowa runda i bez niego, to nie będzie to samo. Życzę mu jednak szybkiego powrotu do zdrowia i mam nadzieję, że zobaczę go w boksie tak szybko, jak to tylko możliwe. Jestem bardzo zmotywowany po wyścigu na Silverstone, znów pracujemy w dobrym kierunku. Zaczynam czuć się tak samo dobrze, jak na początku sezonu i to daje mi dużo spokoju, który pozwala mi na skoncentrowanie się i zdobywanie punktów w każdym wyścigu. Bardzo się cieszę, że w testach w Misano, które odbyliśmy kilka tygodni temu mieliśmy dobre tempo i znacząco poprawiliśmy ustawienia motocykla. Dołożę wszelkich starań, aby dzięki mnie Yamaha odniosła kolejne zwycięstwo."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz