czwartek, 21 września 2017

MotoGP: Ducati przed GP Aragonii

Andrea Dovizioso:

"   Teraz wiemy, że jesteśmy konkurencyjni na wszystkich torach. Zarówno ja, jak i mój zespół, ciężko pracujemy, więc liczymy na podium w ten weekend. To bardzo fajny tor, zwłaszcza że różni się mocno od Misano, gdzie w ostatnim wyścigu, po raz pierwszy stanąłem na podium."

Jorge Lorenzo:

"   Szkoda mojej wywrotki, bo miałem szansę wygrać pierwszy wyścig na Ducati, ale ważne było, żeby wyciągnąć z tej sytuacji również pozytywne wnioski, które pomogą nam wszystko udoskonalić. W końcu byłem na prowadzeniu w wyścigu przez dłuższy czas, a to potwierdza, że jesteśmy na dobrej drodze i pracujemy w dobrym kierunku. Motorland Aragon jest jednym z torów, na których czuję się najbardziej komfortowo i gdzie mam dobre wspomnienia, mam nadzieję, że skorzystam z tego, że to domowy wyścig, aby uzyskać dobry wynik. Ważne będzie, aby być szybkim już w piątek."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz