środa, 6 września 2017

MotoGP: Aprilia przed GP San Marino

Romano Albesiano:

"   Docieramy do Misano w optymistycznych nastrojach, zwłaszcza w świetle testów przeprowadzonych tu dwa tygodnie temu, które z pewnością były dla nas pozytywne. Najprawdopodobniej będziemy mieć do dyspozycji nowe części aerodynamiczne i wydaje się, że będą zgodne z przepisami. Podczas testów koncentrowaliśmy się głównie na jeździe z pełnym zbiornikiem paliwa, ponieważ podczas pierwszych okrążeń mamy największe trudności."

Fausto Gresini:

"   Misano będzie dla nas bardzo ważnym wyścigiem, nie będzie łatwo, ale celem jest zdobycie dobrego wyniku, który może wynagrodzić nam pracę, jaką do tej pory wykonaliśmy. To byłoby świetne dla Aprilii, zespołu, sponsorów, a także dla zawodników. Myślę, że mamy potencjał na czołową szóstkę. Oczywiście Aleix jest dla nas bardzo ważny, ale postaramy się, żeby Sam mógł jak najlepiej wykorzystać ostatnie wyścigi tego sezonu."

Aleix Espargaro:

"   Przyjeżdżamy na Misano po tym, jak na Silverstone nie byłem w pełni sił z powodu wypadku. Podczas testów było dobrze, pozwoliły nam na zrobienie kroku dalej i mam nadzieję, że w Misano stać nas na dobry wyścig. To wyjątkowy wyścig dla Aprilii i zrobię wszystko, co w mojej mocy."

Sam Lowes:

"   Niedawno byliśmy tutaj podczas testów i czułem się bardzo dobrze. To wyścig na torze Aprilii, więc mam nadzieję, że będę mógł przejechać dobry weekend, jestem zadowolony z motocykla i z pracy zespołowej."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz