czwartek, 21 września 2017

MotoGP: Xavier Simeon w zespole Avintia Racing!

   Xavier Simeon będzie zespołowym kolegą Tito Rabata w przyszłym roku, w zespole Avintia Racing. Tym samym belgijski kierowca zadebiutuje w MotoGP. Były zwycięzca pucharu Superstock 1000 podpisał kontrakt na lata 2018-2019. 

Xavier Simeon:

"   To fantastyczna okazja, na którą pracowałem przez wiele lat. Jestem szczęśliwy, że marzenia staną się rzeczywistością, to było moje marzenie, odkąd byłem dzieckiem. Dzień po dniu robiłem wszystko, żeby się tu znaleźć. Moje wysiłki dzięki takim ludziom jak Freddy Tacheny i jego organizacja Zelos, w końcu zaowocowały i bardzo im za to dziękuję. Mój tytuł w Superstockach wygrałem na Ducati, więc jestem szczęśliwy, że wracam do tej marki w zespole Reale Avintia Racing. Nie mogę się doczekać przetestowania motocykla. Dziękuje moim sponsorom i fanom, którzy we mnie wierzyli, a także wszystkim, którzy dadzą mi wsparcie w moim nowym wyzwaniu."


Źródło: motogp.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz