środa, 13 września 2017

WSBK: Kawasaki przed rundą w Portimao

Jonathan Rea:

"   Jestem szczęśliwy, że wracam do Portimao w ten weekend, to tor, na którym świetnie się bawię. Tor jest bardzo ekscytujący, ale w ostatnich latach jest na nim coraz więcej dziur. Z tego względu ważne będzie zoptymalizowanie naszej konfiguracji, aby czuć się silnym podczas wyścigu. Odbyliśmy tu dobre testy w kwietniu i jesteśmy pewni, że w piątek natychmiast zdobędziemy odpowiednie zaufanie. Naszym celem niewątpliwie jest spróbować wygrać w obu wyścigach."

Tom Sykes:

"   W ciągu ostatnich trzech tygodni miałem czas, aby zastanowić się nad tym sezonem i myślę, że jestem konkurencyjny. W tym czasie, skupiałem się nad zmianą stylu jazdy i jeździłem więcej na rowerze. Portimao to tor, który lubię i gdzie mam dobre wyniki. Teraz musimy być jednak ostrożni, ponieważ tor jest nierówny."


Źródło: gpone.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz