środa, 29 czerwca 2016

Sam Lowes zadebiutował na motocyklu Aprilia

   Podczas dzisiejszego testu na torze im. Marco Simoncelliego w Misano Adriatico, swój debiut na maszynie MotoGP, na motocyklu Aprilli zaliczył Brytyjczyk Sam Lowes. Zawodnik walczący w klasyfikacji generalnej mistrzostw świata Moto2, walczy o tytuł mistrzowski, zajmując trzecie miejsce, tracąc tylko pięć punktów do prowadzącego w tabeli Johanna Zarco i drugiego Alexa Rinsa. Lowes ma podpisany kontrakt na starty w fabrycznym zespole Aprilli na kolejny sezon. Sam był zadowolony ze swoich pierwszych jazd na motocyklu.

" To był bardzo dobry dzień, moje pierwsze odczucia na motocyklu MotoGP są wspaniałe. Oczywiście czułem różnicę pomiędzy motocyklem MotoGP a motocyklem Moto2, motocykl MotoGP jest znacznie szybszy, a także posiada karbonowe hamulce. Przejechaliśmy dużo okrążeń i nasze tempo jest satysfakcjonujące i jestem zaskoczony, w jak szybki sposób je złapałem. Jest to bardzo optymistyczne i z optymizmem patrzę w przyszłość. Przejście z motocykla Moto2 na motocykl MotoGP jest wymagające, ale znacznie mniej niż zakładałem. Byłem szybszy niż oczekiwałem co powoduje, że z optymizmem mogę patrzeć w przyszłość."

   Sam Lowes, wraz z testującym na torze Misano, Casey Stonerem oraz Michele Pirro, będzie kontynuować testy jutro.

Źródło: motorcyclenews.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz