środa, 14 marca 2018

MotoGP: Marc VDS przed wyścigiem w Katarze

Franco Morbidelli:

"   Nie mogę się doczekać, by znowu rozpocząć sezon. Uwielbiam to, wtedy najlepiej współpracuje mi się z zespołem i próbuje wszystko robić dobrze. Nie mam żadnych szczególnych oczekiwań, postaram się zacząć od miejsca, w którym skończyłem testy, moim celem jest utrzymywanie się na stałym poziomie. Oczywiście, chciałbym być nieco bardziej konkurencyjny i poprawić niektóre aspekty motocykla. W sezonie 2018 chcę być najszybszy wśród debiutantów. Uważam, że mam wszystko, aby to osiągnąć i chcę być jak najlepszym zawodnikiem, tak jak czyniłem to w Moto2. "

Thomas Luthi:

"   Muszę przyznać, że zima minęła bardzo szybko. Wydaje mi się, że dopiero rozpoczynamy testy. Podczas ostatnich miesięcy zdobyłem ważne doświadczenie, ale potrzebuję więcej czasu na naukę. Pierwsze wyścigi w rzeczywistości będą dla mnie testami, aby zdobyć jak największe zaufanie do Hondy."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz