środa, 14 marca 2018

MotoGP: Movistar Yamaha przed GP Kataru

Valentino Rossi:

"   Przed nami w końcu pierwszy wyścig nowego sezonu, co zawsze jest dla mnie wspaniałą chwilą. Podczas testów byliśmy w stanie zorientować się, jakie są nasze mocne i słabe strony, w wyniku czego będziemy musieli dalej pracować, ponieważ wszyscy pracujący dla Yamahy chcą wygrywać. Przed nami jeszcze wolne treningi, w których możemy się poprawić i zrobić krok naprzód. Czuję się dobrze, treningi wyglądały tak jak powinny i jestem przygotowany do nowego sezonu."

Maverick Vinales:

"   W zeszłym roku mieliśmy kilka wzlotów i upadków, jednak mimo tych trudności nauczyłem się jazdy na M1-ce i myślę, że w tym roku będę w stanie walczyć o mistrzostwo. Mamy jeszcze małe problemy, ale jestem przekonany, że będziemy gotowi na 100%. Razem z zespołem znaleźliśmy dobrą konfigurację, a tor Losail jest obiektem, na którym wygrałem w zeszłym roku i dołożę wszelkich starań, aby w niedzielę wieczorem stanąć na podium."


Źródło: gpone.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz